Projekt i wykonanie skarpetki z wizerunkiem poznańskiego Okrąglaka, przedstawiciela naszego ulubionego modernizmu. Wykonany dla Poznańskiej Lokalnej Informacji Turystycznej.
Projekt graficzny i nadruk na uszytej przez nas torbie bawełnianej z kolorowymi rączkami. Projekt zakładał połączenie trzech różnych miast w jednym miejscu, stąd pojawiły się symbole charakterystyczne dla tych miejsc.
Projekt i produkcja skarpet dla Poznańskiej Lokalnej Informacji Turystycznej - Bałtyk z Poznania. "Mimo że jest jednym z najnowszych budynków w Poznaniu, już stał się wizytówką miasta. W zeszłym roku został uznany za najpiękniejszy w Polsce - w XI edycji plebiscytu Bryła Roku przyznano mu tytuł Bryły Roku 2017. Budynek został zaprojektowany przez uznaną holenderską pracownię MVRDV. Teraz wieżowiec możemy nosić na skarpetkach." (www.naszemiasto.pl)
Projekt i produkcja skarpetek na otwarcie Galerii Młociny. Projekt ściśle związany z identyfikacją wizualną, która powstała na rzecz całości przedsięwzięcia Galeria Młociny.
Maseczki dla Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (PLOT). Dwa rodzaje maseczek - jedna kolorowa, na gumkach, w koziołki na granatowym tle z gwiazdkami odpowiadającymi firmowemu logo. Druga, widoczna na koziołku, wiązana na sznurkach, z różnymi symbolami Poznania w kolorze bieli na ciemnym granacie. Maseczki w 100% z bawełny, pakowane w jednostkowe dolinki. Realizacja całego produktu: projekt + szycie.
Współpraca w zakresie cyklicznych projektów, dizajnerskich pamiątek promujących Miasto Poznań. Tutaj dedykowane Rogalowi Świętomarcińskiemu skarpetki w dwóch wydaniach kolorystycznych, z personalizowaną metką.
Projekt ovesizowej torby z różnymi realizacjami budynków, najnowszych inwestycji powstających w Polsce, z grupy Echo.
Współpraca z Miastem Stołecznym Warszawa, jako laureat konkursu "Sztuka Użytkowa promująca Warszawę". Na zdjęciu Wiceprezydent M. St. Warszawy Marcin Olszewski.
Projekt i produkcja dedykowanych skarpetek wraz z pudełkami, z wizerunkiem najbardziej znanego budynku w komplekscie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Kolejna realizacja dla Kamili Rowińskiej czyli Rowińska Business Coaching. Autorskie torby ze 100% bawełny o grubszym splocie w intensywnych kolorach różu i turkusu wraz z naszą grafiką z afirmacjami Kobiety Niezależnej Kamili Rowińskiej.
Kubki ceramiczne stworzone na potrzeby biura Facebook Warsaw w Warszawie. Projekt zakładał prostą, minimalistyczną w stylu formę, z lekkim retro wdziękiem. Z tego też względu zastosowałyśmy oszczędną kolorystykę - ograniczoną do czerni, bieli i facebookowej niebieskości. Kubek został zapakowany w brązowe, dedykowane pudełko z okienkiem, z białym logo.
Mapka stworzona z okazji otwarcia pierwszego flagowego salonu marki Reserved w Berlinie. Na projekcie znalazł się salon Reserved, ważniejsze berlińskie budynki, a także rowery nawiązujące do akcji rowerowej podczas uroczystego otwarcia.
Produkty Love Poland Design zostały zaprezentowane jako eksponaty na wystawie "Pierścionek z orłem w koronie", którą zorganizowało Muzeum Regionalne w Stalowej Woli. A tutaj słów kilka o wystawie od organizatorów - "Wystawa o sztuce użytkowej, w której zawarto przekaz patriotyczny, o przedmiotach i projektach „patriotycznie zaangażowanych", w których, jak w lustrze, odbija się historia Polski, a przede wszystkim uczucia i działania Polaków na rzecz ojczyzny – tej dużej i tej małej, na własnym podwórku i w wielkim świecie".
Nasz autorski projekt pt. CITY SOCKS - czyli seria skarpet, na miasta w Polsce, w których firma Echo Investment zrealizowało swoje inwestycje. Na skarpetkach dla poszczególnych miast znalazły się odpowiadające im symbole. I tak na skarpetkach z Krakowa pojawiły się obwarzanki, z Warszawy - Pałac Kultury, z Kielc - Baba Jaga, z Wrocławia - krasnoludki, z Gdańska - Neptun, z Poznania - koziołki, ze Śląska - kopalnia, z Łodzi - ulica Piotrkowska. Każda para skarpetek została zapakowana w indywidualne pudełko.
Kubek termiczny zrealizowany dla Facebook Warsaw, z okazji otwarcia nowego biura w Warszawie.
Skarpetki przygotowane dla gości Szczytu Nato - wersja damska w kolorystyce różowej, wersja męska w garniturowych granatach. Projekt zrealizowany dla Miasta Stołecznego Warszawy.
Kubek termiczny zrealizowany dla firmy Deloitte Polska, z okazji przeprowadzki do nowej siedziby - budynku Q22 w Warszawie.
Przygotowanie produktów promujących Warszawę, dla Miasta Stołecznego Warszawy, w ramach projekty GROW with WARSAW, na Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2017 w Cannes.
Seria kubków termicznych zrealizowanych dla Rowińska Business Coaching. W trakcie współpracy przygotowane zostały cztery projekty kubków - dwa z afirmacjami "Kobiety Niezależnej", jeden z afirmacjami "Mistrza Sprzedaży" i jeden z sentencją "Przestań marzyć o sukcesie, zacznij na niego pracować".
Realizacja serii różnych autorskich projektów magnesów, na ścianę biura firmy Facebook w Warszawie. Każdy projekt został narysowany ręcznie a następnie poddany obróbce komputerowej. Jest to cykliczny projekt, dzięki któremu co kilka miesięcy powstaje kolejna seria magnesów. Każdy odwiedzający biuro Facebook, może zabrać taki magnes w prezencie na pamiątkę wizyty w biurze Facebook Warsaw.
Kubek z autorską grafiką przedstawiającą realizacje w zakresie nieruchomości firmy Echo Investment. Na kubku znajduje się kilkanaście rysunków poszczególnych, już zrealizowanych budynków - wszystkie zostały narysowane ręcznie a następnie poddane obróbce komputerowej. Kubek cieszy się dużym powodzeniem na targach, w których bierze udział Echo Investment.
Projekt i wykonanie plakatu świątecznego dla sklepu Moliera 2. Narysowany ręcznie plakat miał przedstawiać Mikołaja, elementy warszawskie, a także sklep Moliera 2. W założeniu chciałyśmy aby projekt był elegancki i w miarę minimalistyczny a zarazem utrzymany w świątecznej atmosferze. Ze względu na adresata plakat (jako prezent świąteczny był przekazywany wszystkim dużym markom modowym) został oprawiony w czarne eleganckie ramy, a także wzbogacony naklejką z życzeniami na tyle ramy.
Produkt na konkurs "Dumni Polską" zorganizowany przez Bank Polski PKO. Projekt zakładał przygotowanie produkty premium skierowanego do osób na wyższych stanowiskach. Dodatkową wartością było całkowicie polskie pochodzenie produktu. Stąd nasz pomysł na współpracę z jedną z najlepszych wytwórni nalewek w Polsce, celem przygotowania znakomitych owocowych nalewek. Projekt zakładał także stworzenie własnego smaku nalewki, aby był on kojarzony z Bankiem PKO. Produkt miał posiadać indywidualnie zaprojektowane etykiety i pudełka naszego autorstwa (na wizualizacji).